Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Παραίτηση από Δ.Σ. Ομοσπονδίας

Παραίτηση

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Μετά τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών οφείλω να ξεκαθαρίσω τα εξής: σχετικά με την επιστολή που δημοσιεύτηκε στις εφημερίδες στις 8 Μαρτίου 2011 Τα Νέα και Ελεύθερος Τύπος, δηλώνω ότι δεν είχα καμία ανάμειξη με τη σύνταξη και τη δημοσίευση της επιστολής. Εξεδόθη άμεσα δελτίο τύπου που αποκαθιστά την πραγματικότητα.
Όσον αφορά το περιεχόμενο της επιστολής αυτή με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο διότι επιβεβαιώνει την αντίθεσή μου στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο το οποίο θεωρώ ολέθριο για το μέλλον του κλάδου.
Εκφράζω την απογοήτευσή μου ότι η θέση μου αυτή δεν βρίσκει ανταπόκριση στα μέλη του Δ.Σ. που εκπροσωπώ.
Εκ των ανωτέρω εξάγεται ότι οι απόψεις μου έρχονται σε δυσαρμονία με την πλειοψηφία του Δ.Σ.. Συναρτήσει των συνθηκών είμαι υποχρεωμένος να υποβάλλω την παραίτησή μου τόσο εκ του αξιώματός μου όσο και από μέλος του Δ.Σ..
Για μελλοντική αξιολόγηση εκφράζω ξανά την ανησυχία μου για την εξέλιξη που θα έχει ο κλάδος μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου. Το αποτέλεσμα θα είναι τραγικό και θα τίθενται αμείλικτα τα εξής ερωτήματα προς τους υποστηρικτές του νομοσχεδίου.
  1. Είναι ευχαριστημένος ο κλάδος με το περίπου 5% που παράγεται για τους λιανοπωλητές από το νομοσχέδιο;
  2. Πόσα περίπτερα θα επιβιώσουν προσαρμοζόμενα στον επί μετρητοίς εφοδιασμού των καταστημάτων τους;
  3. Ποιος θα αντικαταστήσει του πρατηριούχους και τι θα γίνει με τις πιστώσεις που θα γίνουν απαιτητές;
  4. Τι κρύβεται πίσω από το νομοσχέδιο και τι ευνοεί καθότι είναι φανερό ότι προκρίνει ένα καινούργιο δίκτυο;
  5. Τι σημαίνει το νομοσχέδιο για τα περίπτερα που προμηθεύονται από το δίκτυο των αντιπροσώπων; Πόσο περισσότερο θα κερδίσουν από αυτό που παίρνουν σήμερα;
  6. Τι σημαίνει το νομοσχέδιο για τα περίπτερα που προμηθεύονται από το δίκτυο των πρατηριούχων και παίρνουν ήδη αυτά που παράγει το νομοσχέδιο;
  7. Με αυτό το νομοσχέδιο έκλεισε το καπνικό;

Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τους μέχρι τώρα συνεργάτες μου και να τους ευχηθώ καλή τύχη

Γιάννης Πλακόπουλος

peripterouhos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ